ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده DEBORAH

ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده DEBORAH

Deborah Love My Lashes Mascara


۱۸۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

ویژگی های کلیدی محصول

  • فرمولاسیون حاوی hydra-lash dh برای تقویت مژه‌ها
  • برس طراحی شده برای پوشش عالی
  • فرمول غنی برای حجم‌دهندگی
  • فاقد عطر و رایحه
برند دبورا میلانو

آخرین بروزرسانی : 28 اسفند 1401

ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده DEBORAH

ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده فاقد عطر و رایحه بوده و فرمولی غنی برای حجم‌دهندگی مژه‌های شما دارد. خرید ریمل یکی از اصلی‌ترین خریدهای بانوان است. امروزه به خاطر تولیدات زیاد انواع ریمل ارزان، تشخیص ریمل اصل کمی دشوار است. استفاده از ریمل‌های بی‌کیفیت هم کاری نادرست است. زیرا باعث ریزش مژه‌های شما می‌شود. بدین ترتیب، برای خرید ریمل اصل، حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. با خرید ریمل از این فروشگاه‌ها، علاوه بر زیبایی بخشیدن به چشم‌های خود، سلامت مژه‌ها و چشم‌ها به خطر نمی‌افتد. در ضمن، مشخصات و کارآیی هر ریملی متفاوت است. اگر مژه‌هایی کوتاه دارید، به خرید ریمل بلند کننده مژه فکر کنید. اگر مژه‌هایی کم پشت دارید، به فکر خرید ریمل حجم دهنده باشید. ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده یکی از بهترین و چندکاره‌ترین محصولات دبورا است. با آرش بیوتی همراه شوید تا از خصوصیات ریمل دبورا مطلع گردید.

ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده DEBORAH

ویژگی های ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده

ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده با ساختار فوق العاده خود، مژه های شما را کاملا ازهم جدا و مرتب می‌کند، و حجم و جلوه بی‌نظیری به آنها می‌بخشد. این محصول با داشتن ویتامین E، به طور عالی از مژه‌ها در برابر رادیکالهای آزاد محافظت می‌کند. ریمل حجم دهنده دبورا LOVE My Lashes، با ترکیبات منحصر به فرد خود پوشش صاف و یکنواختی را به مژه‌ها می‌دهد. این محصول با فرمولی خاص و میکروفایبرهای قوی به جداسازی مژه‌ها پرداخته و مژه‌ها را به طور عمیق بلند می‌کنند. این محصول به آسانی تنها با آب گرم و بدون نیاز به محلول‌های پاک کننده آرایش چشم قابل شستشو است. مواد مغذی و مراقبتی مژه موجود در این محصول بدون هیچ گونه لک و سیاهی مژه‌ها را به خوبی حجم می‌دهد و مانع خشک شدن و شکستن مژه‌ها می‌شود. از دیگر محصولات باکیفیت می‌توان به ریمل حجم دهنده بیگ لش بل اشاره نمود. قیمت ریمل در فروشگاه آرش بیوتی طبق لیست اعلام شده از سوی شرکت عرضه می‌گردد و قیمت‌ها همگی یکپارچه هستند.

انواع ریمل دبورا

ریمل برند دبورا هم مانند دیگر محصولات دارای انواع گوناگونی است اما روش استفاده همه آنها یکی است. برای آرایش چشم ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید. مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل بل به دقت برس بکشید. تا اندازه‌ی مژه هایتان کشیده شود و شما را به نتیجه دلخواه برساند. ریمل حجم دهنده دبورا LOVE My Lashes، در فروشگاه آرش بیوتی بطور مستقیم از نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد. و در ادامه شما را به خواندن مقاله چگونه کرم پودر اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ دعوت می‌کنیم. دبورا میلانو برندی ایتالیایی است و شرکت آن در شهر پاریس قرار دارد. کیفیت و تأثیرگذاری بالای این برند باعث شده که طرفداران بسیاری داشته باشد. محصولات دبورا دارای تنوع بالایی است و می‌توان گفت این برند در اکثر بخش‌های لوازم آرایشی و بهداشتی ورود کرده است تا با تنوع جنس خود بتواند نیازهای مشتریان را برطرف کند. ساختار طبیعی محصولات دبورا باعث شده خانم‌هایی که دارای پوستی حساس هستند بتوانند با خیالی آسوده از آن استفاده کنند. فروشگاه آرش‌بیوتی مرجع مناسبی برای خرید انواع محصولات آرایشی دبورا است. با خیال آسوده خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

مشخصات فنی :
برند

دبورا میلانو

کشور سازنده

ایتالیا

حجم

13 میل

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ریمل دبورا Love My Lashes حجم دهنده DEBORAH”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید