ست براش و پد آرایشی Real Techniques

ست براش و پد آرایشی Real Techniques

Real Techniques Brush Set


۴۵۹,۰۰۰ تومان

آخرین بروزرسانی : 29 مرداد 1403

ویژگی های کلیدی محصول

  • دارای براش رژ گونه، هایلایتر، کرم پودر، سایه و بیوتی بلندر
  • شستشوی آسان

ست براش و پد آرایشی Real Techniques دارای دارای چهار براش آرایشی و یک عدد بیوتی بلندر است. برای استفاده از هر نوع وسیله آرایشی نیاز به براش و پدهای مختلف دارید. شما نمی‌توانید با یک براش هم کرم پودر بزنید و هم رژ گونه. برای آرایشی حرفه‌ای و بی‌نقص حتما از براش مخصوص استفاده کنید. برای رژ گونه، از براش سر کج رژ گونه، زدن کرم پودر، براش کرم پودر و دیگر براش‌های مخصوص استفاده نمایید. اگر شما ست براش آرایشی را انتخاب کنید چه بهتر، با یک تیر چند نشان خواهید زد. بنابراین هنگام خرید لوازم آرایشی، ابزار آرایشی را هرگز فراموش نکنید. ست براش ریل تکنیک یکی از بهترین ابزار آرایشی در فروشگاه آرش بیوتی است. با ما همراه باشید تا با این محصول آشنا شوید.

ست براش و پد آرایشی Real Techniquesویژگی‌های ست براش و پد آرایشی Real Techniques

ست براش و پد آرایشی Real Techniques دارای یک عدد براش کرم پودر، یک عدد براش رژ گونه، یک عدد براش سایه چشم، یک عدد براش هایلایتر و یک عدد بیوتی بلندر است. کیفیت تمام ابزارهای آرایشی در این پک خوب است و فاقد تست حیوانی هستند.

  • براش رژ گونه 400: فرم مخروطی دارد که رژ گونه زدن را آسان می کند. دارای الیاف بسیار نرمی است که پودر را به طور یکدستی روی گونه پخش می کند.
  • براش کرم پودر 200: الیاف مستحکمی دارد و از آن برای پخش کرم پودر به صورت بی عیب و نقص می توان استفاده کرد.
  • براش سایه 300: این براش کاربردی آسان دارد و برای انواع سایه چشم قابل استفاده است. از این براش برای کانسیلر نیز کاربردی است.
  • براش هایلایتر 402: این براش چند کاره است و علاوه بر هایلایتر برای انواع پودرهای آرایشی قابل استفاده است.
  • بیوتی بلندر: از فوم پیشرفته در ساخت آن استفاده شده تا مواد آرایشی را صاف و یکدست پخش کند.

درباره برند ریل تکنیک

سامانتا و نیکولا چاپمن دو خواهر  از موسسین برند دیل تکنیک بودند. با گذشت زمان، بنیانگذاران Real Techniques در این عرصه و در محیط زندگی خود، شهرت خاصی بدست آورده بودند. تا آنجا که در سال ۲۰۰۸، سامانتا اولین فیلم آرایشی خود را در YouTube بارگذاری کرد. در سال ۲۰۱۱، اولین مجموعه از براش‌های Real Techniques را ارائه دادند. امروزه براش‌های مرغوب مارک ریل تکنیک در ایالات متحده، انگلیس و در همه‌ی کشورها پخش شده است. موسسان آن نیز همچنان به عنوان هنرمندان برتر آرایش، برای مجلات و روزنامه‌های ملی مطلب می‌نویسند، در شبکه‌های تلویزیون به عنوان کارشناسان زیبایی ظاهر می‌شوند و مجله دیجیتالی خود را نیز اداره می‌کنند. فروشگاه آرش بیوتی با ارائه محصولات این برند کار شما را آسان‌تر نموده است.

مشخصات فنی :
برند

ریل تکنیک

کشور سازنده

چین

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

تعداد اقلام

5 عدد

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ست براش و پد آرایشی Real Techniques”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید