پالت کانسیلر و هایلایتر میبلین 02 Maybelline Mastercamo

پالت کانسیلر و هایلایتر میبلین 02 Maybelline Mastercamo

Maybelline Mastercamo Concealer Kit 02


۴۲۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

ویژگی های کلیدی محصول

  • پالت اصلاحی سه کاره میبلین
  • دارای برس دو طرفه
  • پوشش دهی و ماندگاری بسیار عالی
  • ایجاد جلوه بسیار طبیعی
  • دارای دو مدل هایلایتر، دو مدل کانسیلر و دو مدل اصلاح کننده رنگ
  • متشکل از ترکیبات حاوی آنتی اکسیدان
  • مناسب انواع پوست

پالت کانسیلر و هایلایتر میبلین 02 Maybelline Mastercamo

پالت کانسیلر و هایلایتر میبلین 02 از سه نوع محصولات آرایشی کانسیلر، هایلایتر و اصلاح کننده رنگ تشکیل شده است و به خوبی نواقص پوست را پوشش می‌دهد. کانسیلرها اغلب برای اطراف چشم کاربرد دارند و سیاهی دور چشم را می‌پوشانند، هایلایتر نیز برای جلوه براق و برجسته‌تر برخی نواحی صورت مانند گونه و نوک بینی کاربرد دارد، در نهایت اصلاح کننده رنگ هم برای کاور کردن قسمت‌هایی از پوست مانند برخی زخم‌ها و لکه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. حال این سه محصول در یک پالت خلاصه شده‌اند و از هریک دو مدل فراهم گشته است. کانسیلر میبلین به شما این امکان را می‌دهد تا آرایشی بی‌عیب و نقص داشته باشید و مشکلات پوستی خود را پنهان کنید.

پالت کانسیلر و هایلایتر میبلین 02 Maybelline Mastercamo

ویژگی های پالت کانسیلر و هایلایتر میبلین 02

پالت کانسیلر و هایلایتر میبلین 02 از دو رنگ اصلاح کننده، دو رنگ کانسیلر و دو رنگ هایلایتر تشکیل شده است و برای انواع پوست قابل استفاده خواهد بود. پوشش دهی هریک از این موارد بسیار عالی است و از ماندگاری زیادی نیز برخوردار هستند. به همراه این کیت، یک عدد براش مخصوص دو طرفه نیز وجود دارد که کار را برای شما آسان می‌کند. شما می‌توانید برای پوشاندن سیاهی و کبودی اطراف چشم از کانسیلرها و اصلاح کننده رنگ استفاده کنید و با اصلاح کننده رنگ عیوبی مانند جای جوش، زخم، قرمزی و خال را بپوشانید. همچنین برای اینکه بخش‌هایی از صورت واضح‌تر دیده شوند، می‌توانید از هایلایترهای آن کمک بگیرید. تمامی محصولات دارای آنتی اکسیدان هستند و علاوه بر عملکردهای ذکر شده، برای پوست مفید خواهند بود. قیمت کانسیلر در فروشگاه آرش بیوتی بسیار مناسب ارائه می‌گردد و می‌توانید محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

  • دارای 6 هایلایتر، کانسیلر و اصلاح کننده رنگ
  • مناسب انواع پوست
  • حاوی یک عدد براش مخصوص دو طرفه
  • پوشش دهی و ماندگاری بسیار عالی
  • حاوی آنتی اکسیدان

روش استفاده از پالت کانسیلر و هایلایتر

از این محصولات آرایشی همیشه قبل از کاربرد کرم پودر استفاده می‌شود. ابتدا گودی اطراف چشم را با رنگ کانسیلر مناسب یا حتی ترکیب دو رنگ بپوشانید. سپس از اصلاح کننده رنگ برای کاور کردن لکه‌ها، جای جوش و حتی قرمزی پوست خود کمک بگیرید. سپس کرم پودر بزنید و مراحل دیگر آرایش خود را تکمیل کنید. بهتر است با یک بیوتی بلندر یا براش آرایشی، مرز بین کانسیلر و کرم پودر را به خوبی محو نمایید. در نهایت برای برجسته سازی برخی از نواحی صورت مانند گونه‌ها و تیغه بینی از هایلایترها استفاده کنید. برای ماندگاری بیشتر آرایش هم در پایان کار فیکساتور بزنید، اکنون شما آرایشی بی‌نقص دارید که دوام زیادی خواهد داشت. پالت کانسیلر و هایلایتر از برند میبلین برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده است، پس حرفه‌ای باشید و از این محصول نهایت استفاده را ببرید.

مشخصات فنی :
برند

میبلین

کشور سازنده

آمریکا

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “پالت کانسیلر و هایلایتر میبلین 02 Maybelline Mastercamo”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید