رژ لب مایع نیکس مدل شیمر شماره NYX Shimmer Down 02

رژ لب مایع نیکس مدل شیمر شماره NYX Shimmer Down 02

NYX Shimmer Down 02 Lip Gloss


۳۵۰,۰۰۰ تومان

7 در انبار

آخرین بروزرسانی : 31 خرداد 1403

ویژگی های کلیدی محصول

  • شماره رنگ 07
  • دارای بافت سبک و ابریشمی
  • درخشان کننده و مرواریدی
  • ماندگاری بسیار زیاد روی لب
  • حاوی ترکیبات رطوبت رسان
  • فاقد تست حیوانی

رژ لب مایع نیکس مدل شیمر شماره NYX Shimmer Down 02

رژ لب مایع نیکس مدل شیمر شماره 02 با تناژ رنگی مسی یکی از رنگ‌های خاص رژ لب مایع است که درخشان و مرواریدی است. رژ لب نیکس در انواع مختلف عرضه می‌شود و مدل شیمر یکی از درخشان‌ترین رژ لب‌های این برند است. تنوع در انواع رژ لب بسیار زیاد است و هر نوع از این محصول آرایشی رنگی، متناسب با آرایش انتخاب می‌شود. برخی از رژ لب‌های مایع درخشان را می‌توان به صورت روزانه نیز استفاده نمود و برخی از آنها مخصوص مهمانی شبانه طراحی می‌شوند که در نورپردازی، شاین زیبا و گیرایی دارند. در ادامه یک رنگ خاص از رژ لب برند نیکس شیمری را به شما معرفی می‌کنیم که برای مناسبت‌های خاص می‌توان از آن استفاده کرد.

رژ لب مایع نیکس مدل شیمر شماره NYX Shimmer Down 02

ویژگی های رژ لب مایع نیکس مدل شیمر شماره 02

رژ لب مایع نیکس مدل شیمر شماره 02 همانطور که گفتیم، رژ لبی درخشان با تناژ مسی است که روی پوست لب جذابیت منحصر به فردی خواهد داشت. بافت رژ لب مایع نیکس بسیار نرم و سبک است و اصلا روی لب احساس سنگینی و چسبندگی نخواهید نمود. این رژ لب جلوه مرواریدی و بسیار درخشانی دارد و روی لب مانند انگشتر می‌درخشد. اگر می‌خواهید لب‌هایی جذاب و درخشان داشته باشید و به آرایش خود جلوه براق و شگفت انگیزی اضافه کنید، رژ لب‌های مایع نیکس را انتخاب نمایید. علاوه بر اینکه رژ لب مایع نیکس لب‌های شما را زیبا می‌سازد، حاوی مرطوب کننده است و رطوبت پوست لب را نیز تامین می‌کند. قیمت رژ لب در آرش بیوتی بسیار مناسب به فروش می‌رسد تا شما عزیزان رضایت کامل از خرید خود را داشته باشید.

  • رنگ مسی شماره 02
  • دارای جلوه براق و مرواریدی
  • بافت نرم، شبک و فاقد مواد چسبنده
  • درای مرطوب کننده

روش صحیح استفاده از رژ لب

انواع رژ لب مایع اپلیکاتور مخصوص به خود را دارند و از طریق اپلیکاتور به خوبی روی لب‌ها می‌نشینند، رژ لب برند نیکس هم دارای اپلیکاتور حرفه‌ای است. بافت رژ لب مایع نرم‌تر است و پخش کردن آن روی لب بسیار آسان‌تر خواهد بود. برای اینکه کمی لب‌ها را درشت‌تر جلوه دهید، ابتدا از یک خط لب همرنگ با رژ استفاده کنید و خط دور لب‌ها را پررنگ کنید. سپس رژ لب مایع را از وسط لب بزنید و به اطراف پخش کنید. سعی کنید رژ لب و خط لب را در یکدیگر فید نمایید و حد و مرزی بین این دو باقی نمایند تا آرایش طبیعی‌تری داشته باشید. آرایش لب شما تمام شد و اکنون از زیبایی و درخشش لب‌های خود لذت ببرید.

مشخصات فنی :
برند

نیکس

کشور سازنده

آمریکا

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “رژ لب مایع نیکس مدل شیمر شماره NYX Shimmer Down 02”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید