ست پوستی بالانس جوانساز، روشن کننده و آبرسان Balance The Mighty Three

ست پوستی بالانس جوانساز، روشن کننده و آبرسان Balance The Mighty Three

Balance The Mighty Three


۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

3 در انبار

آخرین بروزرسانی : 23 تیر 1403

ویژگی های کلیدی محصول

  • حاوی سه عدد سرم جوانساز، روشن کننده و آبرسان
  • مناسب انواع پوست
  • سرم جوانساز Firm: حاوی کلاژن دریایی، عصاره جلبک، پولولان و توکوفریل استات (ویتامین E)
  • سرم روشن کننده Glow: حاوی ویتامین C، عصاره برگ زیتون و ویتامین E
  • سرم آبرسان Hydrate: حاوی اسید هیالورونیک و پانتنول
  • حجم هریک از سرم ها 30 میل
  • فاقد مواد آلرژی زا
  • دارای بافت بسیار سبک با جذب سریع
  • وگان

ست پوستی بالانس جوانساز، روشن کننده و آبرسان Balance The Mighty Three

ست پوستی بالانس جوانساز، روشن کننده و آبرسان پک پوستی بی‌نظیری است که برای انواع پوست طراحی شده است. مواردی مانند کم آبی، لک و تیرگی و افتادگی پوست از شایع‌ترین مشکلات پوستی هستند. برای مقابله با این مشکلات، محصولات پوستی عالی و متنوعی ارائه می‌شود که شامل جوانسازها، ضد جوش و ضد لک و آبرسان و مرطوب کننده می‌گردد. این محصولات در دو حالت سرم و کرم تولید می‌شوند، به طور معمول سرم‌ها بافت سبک‌تری دارند و نسبت به کرم‌ها زودتر جذب می‌شوند. سرم‌هایی مانند سرم صورت بالانس از انواع این محصولات هستند که در کنار کیفیت، قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر برندها دارند. در ادامه ما به شما پک 3 عددی پوستی بالانس را معرفی می‌کنیم تا با خرید یک محصول، سه سرم کاربردی داشته باشید.

ست پوستی بالانس جوانساز، روشن کننده و آبرسان Balance The Mighty Three

ویژگی های ست پوستی بالانس جوانساز، روشن کننده و آبرسان

ست پوستی بالانس جوانساز، روشن کننده و آبرسان سه محصول هریک با حجم 30 میل است که برای مشکلات پوستی مانند چین و چروک، افتادگی پوست، لکه‌ها، جوش، جای جوش و خشکی پوست طراحی شده‌اند. هر کدام از این سرم‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند، ویژگی‌های مشترک این سرم‌ها سبکی بافت، جذب سریع، نداشتن مواد آلرژی‌زا و عدم تست حیوانی آنها است.

سرم جوانساز طلایی Firm

این سرم از کلاژن دریایی، عصاره جلبک، پولولان و توکوفریل استات (ویتامین E) تشکیل شده است. عصاره جلبک که به نام عصاره جلبک قرمز شناخته می‌شود، منبعی طبیعی از اسیدهای چرب امگا ۳، امگا ۶ و چندین لیپید و پلی‌ ساکارید مغذی است که همه در جوانسازی پوست تاثیر گذار و مفید هستند. طلای کلوئیدی یا همان ذرات طلا در این محصول به کار برده شده که خاصیت ضد پیری دارند و به رشد و تکثیر سلول‌های پوست و کلاژن کمک می‌کنند.

سرم روشن کننده و ضد لک Glow

سرم دوم که به رنگ نارنجی است، خاصیت ضد لک و روشن کننده دارد. ترکیب اصلی این محصول ویتامین سی است که نقش اصلی روشن کننده پوست را ایفا می‌کند. علاوه بر ویتامین سی، ترکیبات دیگری مثل عصاره برگ زیتون و ویتامین E در آن استفاده شده است که خاصیت آنتی اکسیدانی و درخشان کننده دارد. سرم ویتامین سی بالانس نه تنها باعث روشن شدن رنگ پوست می‌شود، بلکه تناژ طبیعی پوست را درخشان‌تر می‌سازد. این محصول انواع تیرگی‌ها مانند آفتاب سوختگی، جای جوش و لکه‌های ناشی از افزایش سن را از بین می‌برد. همچنین به تولید کلاژن کمک کرده و استحکام و جوانسازی پوست را افزایش می‌دهد.

سرم آبرسان Hydrate

سرم آبی حاوی اسید هیالورونیک است که مهمترین و اصلی‌ترین ترکیب آبرسان پوست محسوب می‌شود. خشکی بیش از حد پوست باعث مشکلات زیادی مانند پیری زودرس و ایجاد چین و چروک می‌گردد. خوشبختانه سرم آبرسان بالانس به مدت 24 ساعت پوست را آبرسانی نموده و رطوبت را در پوست حفظ خواهد کرد. یکی دیگر از ترکیبات موجود در این سرم پانتنول است، این فاکتور در بدن به ویتامین B5 تبدیل می‌شود. بهبود سطح رطوبت پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی آن، داشتن پوستی با ظاهر صاف و برطرف کردن التهابات یا قرمزی احتمالی پوست از تاثیرات این ویتامین محسوب می‌شود. برای خرید سرم صورت می‌توانید ابتدا از مشاورین فروش ما راهنمایی دریافت کنید.

روش استفاده از سرم‌های پوستی

زمان درست استفاده از سرم پوستی، بعد از شستن پوست با محصول مناسب و روی پوست تمیز است. مقداری از سرم روی پوست صورت بریزید و به آرامی ماساژ دهید. سرم خیلی سریع جذب می‌شود و بافت سبک و فاقد چربی دارند. یکبار صبح و یکبار شب بهترین زمان برای مصرف سرم‌های پوستی است. اگر از پک سه تایی سرم بالانس استفاده می‌کنید، باید حدود نیم ساعت فاصله بین هریک بگذارید تا به خوبی جذب پوست شوند. شرکت بالانس محصولات پوستی بی‌نظیری با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد. در فروشگاه آرش بیوتی انواع این محصولات موجود است و می‌توانید به صورت آنلاین خریداری نمایید.

مشخصات فنی :
برند

بالانس

کشور سازنده

انگلیس

حجم

30 میل (هرکدام)

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ست پوستی بالانس جوانساز، روشن کننده و آبرسان Balance The Mighty Three”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید