کانسیلر استیکی بورژوا 03 Bourjois Blur The Lines

کانسیلر استیکی بورژوا 03 Bourjois Blur The Lines

Bourjois Blur The Lines Concealer 03


۲۸۵,۰۰۰ تومان

آخرین بروزرسانی : 23 تیر 1403

ویژگی های کلیدی محصول

  • رنگ شماره 03 بژ طلایی
  • دارای بافت بسیار سبک
  • حاوی رنگدانه های بسیار غنی
  • پوشاننده چین و چروک و تیرگی اطراف چشم
  • ماندگاری بالا

کانسیلر استیکی بورژوا 03 Bourjois Blur The Lines

کانسیلر استیکی بورژوا 03 Blur The Lines با تناژ رنگی بژ، برای انواع پوست فرموله شده است. کانسیلر محصول آرایشی برای ناحیه اطراف چشم است و برای پوشاندن نواقصی مثل تیرگی دور چشم و چین و چروک استفاده می‌شود. کانسیلر در انواع مختلف کاسه‌ای، استیکی، پودری و غیره توسط برندهای مختلف عرضه می‌گردد. معمولا باید رنگ روشن کانسیلر را انتخاب کنید تا پوشش دهی مناسبی داشته باشد. برخی از کانسیلرها در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند که برای اصلاح رنگ دور چشم کاربردی هستند. کانسیلر بورژوا به رنگ بژ طلایی است و برای رنگ پوست متوسط، مناسب است. در ادامه همراه ما باشید تا با ویژگی‌های این کانسیلر آشنا شوید.

کانسیلر استیکی بورژوا 03 Bourjois Blur The Lines

ویژگی های کانسیلر استیکی بورژوا 03 Blur The Lines

کانسیلر استیکی بورژوا 03 Blur The Lines پوشش دهی مناسبی دارد و خیلی خوب گودی و تیرگی اطراف چشم را کاور می‌کند. ماندگاری این وسیله آرایشی بالا است و حتی می‌توانید از آن برای پوشاندن چین و چروک‌های اطراف چشم نیز استفاده نمایید. این محصول حاوی رنگدانه‌های بسیار غنی است و به همین دلیل کاور آن بسیار مناسب است. همیشه به یاد داشته باشید که رنگ کانسیلر را دو تا سه درجه روشن‌تر از کرم پودر انتخاب نمایید. برای خرید کانسیلر از آرش بیوتی تنها می‌توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

  • رنگ بژ طلایی
  • دارای رنگدانه‌های غنی
  • پوشش دهی مناسب چین و چروک و تیرگی
  • بادوام

روش استفاده از کانسیلر

برای آرایش چشم مناسب و بادوام ابتدا پوست صورت خود را کاملا با شوینده صورت مناسب پوست خود تمیز نمایید، بعد از آن مرطوب کننده را فراموش نکنید. مقدار کمی از کانسیلر را به اطراف چشم بزنید و با کمک بیوتی بلندر کوچک یا پد آرایشی، با حرکاتی ملایم و آرام بر روی پوستتان محو کنید. بهتر است با استفاده از قسمت منحنی و بزرگتر اسفنج آرایشی خود آن را محو کنید. روش استفاده از کانسیلرها یکی است، فقط انواع مختلفی دارند. کانسیلر بورژوا از نوع استیکی است که کاربرد آن بسیار ساده و آسان است. علاوه بر اطراف چشم می‌توانید از کانسیلر برای پوشش عیوب صورت مثل لکه‌ها و جای جوش نیز استفاده نمایید. برند بورژوا علاوه بر کانسیلر، محصولات آرایشی دیگری مانند ریمل، کرم پودر، پنکیک، رژ لب و غیره را نیز تولید می‌نماید. در فروشگاه آنلاین آرش بیوتی می‌توانید انواع این لوازم آرایشی را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

مشخصات فنی :
برند

بورژوا

کشور سازنده

فرانسه

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کانسیلر استیکی بورژوا 03 Bourjois Blur The Lines”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید