سایه چشم پودری گلیتر نیکس شماره NYX Glitter 09

سایه چشم پودری گلیتر نیکس شماره NYX Glitter 09

NYX Glitter Brillants Eye Shadow 09


۲۶۵,۰۰۰ تومان

4 در انبار

آخرین بروزرسانی : 21 مرداد 1403

ویژگی های کلیدی محصول

  • شماره رنگ GLI 09
  • دارای اکلیل های درشت
  • قابل استفاده برای صورت و بدن
  • حاوی رنگدانه های زیاد
  • پوشش دهی عالی
  • دارای فرمولاسیون گیاهی
  • وگان

سایه چشم پودری گلیتر نیکس شماره NYX Glitter 09

سایه چشم پودری گلیتر نیکس شماره 09 به رنگ سرخابی همراه با اکلیل‌های درخشان، برای استفاده صورت و بدن طراحی شده است. سایه چشم پودری اکلیلی یکی از انواع محصولات آرایش چشم است که چهره‌های پر زرق و برق ایجاد می‌کند. سایه‌های اکلیلی مانند سایه‌های رنگی طرفداران زیادی دارد و برای جشن و مناسبت‌های شبانه که با تابش نور درخشش بیشتری دارند مناسب است. از سایه چشم پودری اکلیلی برای بدن، قسمت دکلته نیز استفاده می‌شود و می‌توانید رنگ سایه چشم خود را متناسب با رنگ لباس خود انتخاب نمایید تا درخشش لباس و آرایش بیشتری داشته باشید. سایه چشم نیکس رنگ بندی‌های جذابی را ارائه داده است، برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های آن ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

سایه چشم پودری گلیتر نیکس شماره NYX Glitter 09

ویژگی های سایه چشم پودری گلیتر نیکس شماره 09

سایه چشم پودری گلیتر نیکس شماره 09 با جلوه درخشان تولید شده که این ویژگی از اکلیل‌های موجود در آن سرچشمه گرفته است. سایه گلیتر نیکس نه تنها برای چشم و لب و حتی گونه‌ها (یک لایه بسیار نازک و پخش) قابل استفاده است، بلکه می‌توان آن را روی بدن (قسمت دکلته) استفاده نمود. سایه چشم پودری نیکس گلیتر برخلاف دیگر سایه‌های اکلیلی، ماندگاری بسیار زیاد به همراه پوشش دهی عالی ارائه داده است. تمام ترکیبات به کار رفته در این سایه چشم، گیاهی است و فاقد هر گونه تست حیوانی است. سایه گلیتر نیکس به دلیل دارا بودن اکلیل‌های درشت، آرایشی بسیار درخشان و پر زرق و برق به شما هدیه می‌دهد. برای خرید سایه چشم از آرش بیوتی، تنها امکان خرید آنلاین فراهم است.

  • رنگ شماره GLI 09
  • حاوی اکلیل‌های درشت درخشان
  • دارای ماندگاری و پوشش دهی بسیار عالی
  • دارای رنگدانه‌های بسیار
  • فاقد تست حیوانی

روش استفاده از سایه چشم اکلیلی

برای شروع باید زیر سازی انجام دهید تا ماندگاری بیشتر آرایش چشم خود را تجربه کنید. ابتدا پرایمر سایه چشم بزنید تا هم دوام سایه بیشتر گردد و هم پودر سایه بین چروک‌های پلک جمع نشود. سپس براش سایه بردارید، به سایه چشم اکلیلی آغشته کنید، مقداری نوک براش را تکان دهید تا اضافه اکلیل‌ها گرفته شود و بعد با ضربه‌های آرام سایه چشم اکلیلی را به پشت پلک بزنید. برای استفاده از سایه چشم بر روی لب‌ها بهتر است اول از یک رژ لب مات نسبتاً همرنگ استفاده کنید و بعد با انگشت به آرامی پودرهای اکلیلی را روی لب اعمال نمایید. می‌توانید برای ماندگاری و پخش بهتر آن بر روی لب، سایه را با برق لب ترکیب کرده و به لب‌ها بزنید. در قسمت بدن نیز ابتدا کمی لوسیون بدن بزنید و بعد اکلیل‌ها را با قلمو مناسب روی بدن اعمال کنید (بعد از اینکه لباس پوشیدین از سایه استفاده کنید که اکلیل‌ها محو نشوند). می‌توانید در پایان هم برای صورت و هم برای بدن، از اسپری فیکساتور برای ثابت کردن اکلیل‌ها کمک بگیرید. خوشبختانه در فروشگاه آرش بیوتی، علاوه بر محصولات برند نیکس، انواع دیگر محصولات آرایشی و ابزار مورد نیاز به فروش می‌رسد و می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید.

مشخصات فنی :
برند

نیکس

کشور سازنده

آمریکا

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “سایه چشم پودری گلیتر نیکس شماره NYX Glitter 09”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید