پنکیک مک استودیو فیکس شماره Mac NC25

پنکیک مک استودیو فیکس شماره Mac NC25

Mac Studio Fix NC25 Face powder


۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

2 در انبار

آخرین بروزرسانی : 25 شهریور 1403

ویژگی های کلیدی محصول

  • مناسب انواع پوست به ویژه پوست چرب
  • کنترل چربی و درخشندگی پوست
  • عدم احساس خشکی پوست
  • کاهش ظاهر منافذ پوست
  • ماندگاری 12 ساعته

پنکیک مک استودیو فیکس شماره Mac NC25

پنکیک مک استودیو فیکس شماره NC25 بژ طلایی روشن است و برای پوست روشن تا متوسط مناسب است. پنکک مک با کاور عالی و ماندگاری زیادی که دارد شناخته شد. این پنکیک از برند مک در کنار دیگر محصولاتش مثل کرم پودر، جزو بهترین محصولات پوشش دهنده صورت هستند. پوست‌های چرب همیشه با مشکل ترشح چربی بیش از حد پوست رو به رو می‌شوند، اما محصولاتی مانند پنکیک مک می‌توانند این مشکل را حل کنند. این پنکیک از درخشش پوست جلوگیری می‌کند، البته برای انواع پوست به همین صورت عمل می‌نماید. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این محصول ارائه خواهیم داد.

خرید پنکیک مک استودیو فیکس شماره Mac NC25

ویژگی های پنکیک مک استودیو فیکس شماره NC25

پنکیک مک استودیو فیکس شماره NC25 با تناژ بژ طلایی روشن انتخابی ایده‌آل برای پوست‌های روشن تا متوسط است. پنکک مک به خوبی منافذ باز پوست را پوشش می‌دهد و هرگز سبب ایجاد جوش و آکنه در این نواحی نخواهد شد. دوام پنکیک مک بسیار بالا است و تا 12 ساعت روی پوست باقی می‌ماند، بنابراین انتخابی بسیار مناسب برای جشن و مهمانی است. در مجموع پنکک مک پوشاندگی بسیار عالی دارد و تمام لک‌ها و جوش‌های صورت را کاور می‌کند. جلوه نهایی پنکیک مات است و از براق شدن پوست، به خصوص پوست چرب جلوگیری می‌کند (در واقع ترشح چربی را کنترل می‌نماید). قیمت پنکیک در فروشگاه آرش بیوتی نسبت به دیگر فروشگاه‌ها بسیار مناسب‌تر عرضه می‌شود. فروش پنکیک نیز تنها به صورت آنلاین انجام می‌گردد.

  • دارای ماندگاری 12 ساعته
  • فاقد چربی و کنترل کننده چربی پوست
  • دارای ترکیبات ضد جوش
  • مناسب انواع پوست به خصوص پوست چرب
  • پوشش دهی بسیار عالی حتی منافذ باز پوست

روش استفاده از پنکیک

ابتدا باید پوست را تمیز کنید تا مواد آرایشی به خوبی روی پوست قرار بگیرد، برای اینکار از شوینده مناسب یا میسلار واتر کمک بگیرید. استفاده از مرطوب کننده باعث می‌شود پوست آبرسانی شده و خشک نشود. می‌توانید بعد از این مراحل، پرایمر بزنید تا ماندگاری آرایش شما بیشتر شده و عواملی مانند جوش و اکنه و چربی اضافی پوست ایجاد نشود. سپس پد را به پودر پنکیک آغشته کنید و روی پوست بزنید. بعد از اتمام آرایش هم استفاده از فیکساتور را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید هریک از این محصولات را از برند مک تهیه نمایید و از لوازم آرایشی باکیفیت استفاده کنید. آرش بیوتی انواع محصولات این برند را به صورت آنلاین با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی :
برند

مک

کشور سازنده

آمریکا

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “پنکیک مک استودیو فیکس شماره Mac NC25”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید