اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه ای Loreal Rojo Vermelho

6%

اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه ای Loreal Rojo Vermelho

L'Oréal Magic Retouch Spray Rojo Vermelho


Original price was: ۴۷۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۴۴۵,۰۰۰ تومان.

تخفیف : 30,000 تومان

2 در انبار

آخرین بروزرسانی : 26 مهر 1403

ویژگی های کلیدی محصول

  • حجم محصول 75 میل
  • ماندگاری کافی بر روی مو تا قبل از شستشو با شامپو
  • مخلوط یا ترکیب شدن کامل با رنگ مو
  • مقاومت کافی در برابر آب و حرارت
  • عدم رنگ پس دادن به لباس
  • خشک شدن سریع

اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه ای Loreal Rojo Vermelho

اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه ای تناژ قرمزی دارد و ریشه مو را به خوبی پوشش می‌دهد. این محصول به عنوان رنگ فوری برای ریشه مو نیز شناخته می‌شود و رنگدانه‌های زیادی در فرمولاسیون آن به کار رفته است. به راحتی می‌تواند رنگ ریشه طبیعی و سفیدی مو را بپوشاند و با شانه زدن رنگدانه‌ها را روی ساقه موها به طور یکنواختی پخش خواهید کرد. کانسیلر مو لورآل ماندگاری بسیار زیادی دارد و با شامپو زدن به راحتی از روی سر پاک خواهد شد. از این محصول می‌توانید در قسمت‌های خالی شده سر نیز استفاده کنید تا جلوه پرپشت‌تری به موها بدهید.

اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه ای Loreal Rojo Vermelho

ویژگی های اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه ای

اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه ای حجم 75 میل دارد و می‌توانید چندین مرتبه از آن استفاده کنید. کانسیلر ریشه مو لورآل از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت سر برخوردار است. فرمولاسیون و بافت کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه‌ای بسیار سبک است و رنگدانه‌های آن، به صورت موقتی روی موها می‌نشینند. حاوی رنگدانه‌های بسیار است و حتی سفیدی‌ها را به خوبی کاور می‌کند. این محصول موقت در عرض 3 ثانیه قسمت‌های ریشه مو که رشد کرده و رنگ طبیعی موهای شما است را با رنگ ساقه مو هماهنگ می‌سازد. کانسیلر مو لورآل پس از استفاده خیلی سریع خشک می‌شود و تا زمان شستشو با شامپو بر روی موها باقی می‌ماند، به هیچ عنوان هم به لباس یا روسری رنگ پس نخواهد داد. کاربرد این محصول بسیار ساده است و جلوه‌ای بسیار طبیعی بر روی ریشه موهای شما خواهد داشت. برای خرید کانسیلر مو از آرش بیوتی تنها می‌توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید.

  • حجم محصول 75 میل
  • رنگ طلایی مسی قهوه‌ای
  • دارای ماندگاری بسیار تا قبل از حمام کردن
  • مقاوم در برابر رطوبت و حرارت سر
  • به هیچ عنوان رنگ به لباس و روسری انتقال داده نمی‌شود
  • خشک شدن سریع مواد روی سر

روش استفاده از کانسیلر مو

ابتدا اسپری را تکان دهید تا مواد آن به خوبی با هم ترکیب شوند، سپس محصول را صاف نگهداشته و از فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتری از ریشه‌ی مو اسپری کنید. بیش از حد اسپری نکنید تا جلوه طبیعی مو حفظ گردد، بهتر است موها را از ریشه شانه بزنید تا رنگدانه‌ها با ساقه مو ادغام شوند و در نهایت اجازه دهید تا رنگ محصول خشک شود. اسپری کانسیلر مو لورال از زمان ورود به بازار تا به امروز، توانسته به صورت پیوسته مصرف کنندگان را به سوی خود جذب کند. لورآل از دیرباز تا به امروز همیشه بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی را وارد بازار نموده است، فروشگاه آرش بیوتی نیز انواع محصولات این برند را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی :
برند

لورال

کشور سازنده

فرانسه

حجم

75میل

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “اسپری کانسیلر ریشه مو لورال مسی قهوه ای Loreal Rojo Vermelho”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید