معرفی محصولات کانتو

معرفی محصولات کانتو cantu در آرش بیوتی

معرفی محصولات کانتو

کانتو برندی حرفه‌ای در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو مخصوصاً برای موهای فر و مجعد است. در واقع این برند محصولاتی مناسب برای افراد سیاه پوست آمریکایی که موهایی بسیار مجعد دارند ارائه داد و به دلیل کیفیت بالا و نتیجه عالی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد. برند کنتو Cantu محصولاتی مانند انواع شامپو آبرسان، ماسک مو، کرم حالت دهنده مو، نرم کننده مو، انواع اسپری مو و غیره را تولید می‌نماید. نکته کلیدی در مورد این برند، استفاده از مواد و روغن‌های طبیعی در ترکیبات محصولاتش است که موفقیت را در بازار از آن خود نمود. روغن‌هایی که از مواد طبیعی مانند شی باتر، آووکادو، نارگیل، زیتون، بادام و غیره استخراج شد، به صورت پالایش شده در این محصولات به کار برده می‌شود. به همین دلیل خاصیت درمانی آنها افزایش یافته و مشکلات مو را برطرف می‌سازند.

معرفی محصولات کانتو cantu

انواع محصولات برند کانتو

محصولاتی که تا به امروز در فروشگاه آرش بیوتی موجود شده‌اند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کرم حالت دهنده موی فر شی باتر و نارگیل کانتو فری سولفات
  • شامپو موی فر کانتو آبرسانی بیشتر حاوی شی باتر فری سولفات
  • ماسک مو داخل حمام کانتو شی باتر آبرسان فری سولفات
  • نرم کننده و ماسک مو داخل حمام کانتو شی باتر فری سولفات
  • ماسک مو بعد از حمام کانتو شی باتر
  • شامپو موی فر کانتو حاوی شی باتر فری سولفات
  • اسپری کانتو درخشان کننده و نگهدارنده موی روغن نارگیل فری سولفات
  • ژل آبرسان مو کانتو
  • شیر مو آبرسان کنتو آووکادو
  • شامپو کانتو

ماسک مو کانتو، شامپو کانتو

در حال حاضر دو مدل شامپو از برند کانتو در فروشگاه ارائه شده، مدل اولیه شامپو آبرسان شی باتر کانتو است و مدل دوم شامپو کنتو شی باتر با آبرسانی بیشتر است. ماده اصلی تشکیل دهنده فرمولاسیون این دو محصول، شی باتر است که خواص آبرسانی و مرطوب کننده زیادی دارد. در مدل دوم میزان آبرسانی موها تا 3 برابر بیشتر انجام می‌شود. این دو شامپو برای موهای فر و مجعد فرموله شده‌اند و موها را نرم و ابریشمی می‌سازند. همچنین فری سولفات هستند تا از آسیب بیشتر موها جلوگیری کنند.

ماسک مو کانتو

ماسک مو داخل حمام شی باتر کانتو برای انواع مو به خصوص موهای آسیب دیده، خشک، شکننده، فر و مجعد طراحی شده و ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول نیز شی باتر است. این ماسک مو از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند، چربی طبیعی مو را بازمی‌گرداند، آبرسان و مرطوب کننده است، موها را نرم و ابریشمی ساخته و فاقد سولفات و مواد مضر برای مو است. ماسک مو بعد از حمام کانتو نیز از خانواده همین محصول بوده و شی باتر دارد. البته علاوه بر شی باتر، روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن زیتون، کره انبه و روغن دانه هویج در فرمولاسیون آن به کار برده شده است. این محصول نیز مناسب موهای مجعد و فر، حالت دار، بافته و رنگ شده است و جدای از احیای موهای آسیب دیده، پرپشتی را به موها هدیه می‌دهد. زمانی که بر روی موهای مرطوب از آن استفاده کنید، زمان خشک شدن مو را کاهش خواهد داد. نرم کننده و ماسک مو داخل حمام کانتو نیز یکی دیگر از انواع ماسک مو است که خواص دو مدل دیگر را دارد و به عنوان نرم کننده مو نیز استفاده می‌شود.

کرم مو کانتو

کرم مو شی باتر و نارگیل کانتو به صورت تخصصی برای موهای فر و مجعد ساخته شده است. این محصول حاوی شی باتر، روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن بادام شیرین، روغن هسته جوجوبا، روغن زیتون، روغن دانه هویج و دانه انگور است. به دلیل وجود این ترکیبات، آبرسانی را به صورت عمقی در مو انجام داده و درخششی فوق العاده به موها می‌بخشد. ویتامین ب کمپلکس هم در ترکیبات این محصول وجود دارد که در حفظ سلامت مو تأثیر گذار است. کرم مو کنتو فاقد سولفات، پارابن، سیلیکون، روغن‌های معدنی، فتالات، گلوتن، پارافین و الکل خشک کننده مو است و خاصیت ضد وز و ضد موخوره دارد.

کرم مو کانتو، نرم کننده مو کانتو

شیر مو کانتو

شیر مو آبرسان کانتو برای انواع مو و موهای فر و حالت دار طراحی شده تا در حین درمان مشکلاتی مانند خشکی مو، حالت موها را منظم و درخشان جلوه دهد. این محصول حاوی روغن آووکادو، شی باتر، عسل طبیعی و ویتامین E است که همگی ترکیبی بی‌نظیر برای آبرسانی، تقویت و بازسازی موها هستند. شیر مو کنتو سیلیکون ندارد و موها را چرب نمی‌کند.

ژل مو کانتو

ژل مو کنتو حاوی روغن آووکادو و شی باتر است و علاوه بر حالت دهی به موها، آبرسانی مو را نیز بر عهده گرفته است و رطوبت مورد نیاز مو را تأمین می‌نماید. ژل مو آبرسان کانتو برای انواع مو، موهای حالت دار، فر و مجعد تولید می‌شود و بافت بسیار سبکی دارد. این حالت دهنده مو کانتو خاصیت درمانی نیز دارد.

اسپری روغن نارگیل کانتو

اسپری کانتو یک حالت دهنده و نگهدارنده مو است و زمانی که روی موهای مرطوب اسپری شود، بعد از خشک شدن حالتی بسیار زیبا مخصوصاً به موهای فر خواهد داد. این محصول حاوی شی باتر خالص، روغن نارگیل، روغن بادام، روغن هسته انگور، روغن زیتون و کره انبه است و سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات مغذی مو است. در نتیجه خاصیت ضد وزی و ضد موخوره دارد، رطوبت موها را تأمین می‌کند، موها را نرم، لطیف و درخشنده می‌سازد.

اسپری کانتو، ژل مو کانتو

خرید و قیمت محصولات کانتو

فروشگاه آرش بیوتی انواع محصولات برند کانتو را با کمترین سود به فروش می‌رساند زیرا این فروشگاه بی‌واسطه محصولات را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین از آرش بیوتی خریداری نمایید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.