اکسیدان آیس کریم 6% 150 میل Ice Cream

اکسیدان آیس کریم 6% 150 میل Ice Cream

Ice Cream Oxidant


۹۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

ویژگی های کلیدی محصول

  • حاوی رایحه شیر
  • دارای قابلیت ترکیب آسان با رنگ
آیس کریم

آخرین بروزرسانی : 6 بهمن 1401

اکسیدان آیس کریم 6% 150 میل Ice Cream

اکسیدان 6% آیس کریم 150 میل یکی از اکسیدان‌های با کیفیت محسوب می‌شود. اکسیدان در واقع یک ماده شیمیایی است که به رنگ مو فرصت می‌دهد تا بتواند روی تغییر رنگدانه‌های مو اثربخشی لازم را داشته باشد. امروزه خرید اکسیدان طرفداران دوچندانی یافته است.در واقع اگر فرآیند رنگ مو را یک فرآیند شیمیایی در نظر بگیرید، اکسیدان نقش کاتالیزور را در این فرآیند ایفا می‌کند. این محصولات از درصد های 3، 6، 9 و 12 تشکیل می شود. هرچه درصد یا عدد روی این محصولات بیشتر باشد میزان روشن کنندگی آنها بیشتر است. همچنین، هرچه درصد آنها پایین‌تر باشد میزان روشن کنندگی آنها کمتر است. با آرش بیوتی همراه باشید تا از ویژگی‌های اکسیدان آیس کریم مطلع شوید.

اکسیدان آیس کریم 6% 150 میل Ice Cream

ویژگی‌های اکسیدان 6% آیس کریم 150 میل

اکسیدان آیس کریم 6% مدل 150 میل از فرمولاسیونی تشکیل شده که به راحتی با رنگ ترکیب می‌شود. رایحه‌ی شیر موجود در محصول به هنگام استفاده حس دلپذیری ایجاد می‌کند. برای خرید اکسیدان حتما درصد آن را با آرایشگر خود یا مشاورین فروش آرش بیوتی بررسی کنید.

روش استفاده از اکسیدان

رنگ مو مورد نظر را به نسبت 1به 1.5(یعنی هر 100 میل رنگ،150 میل اکسیدان) با اکسیدان ترکیب کنید. سپس رنگ مو را به موهای دسته‌بندی شده خود بزنید. بهتر است موها تمیز نباشد تا رنگ مو به خوبی اثر کرده و جذب شود. با توجه به رنگ مو و میزان روشن‌کنندگی اجازه دهید 20 الی 45 دقیقه بر روی موهایتان بماند و در نهایت با شامپو مخصوص موهای رنگ شده شستشو نمایید. محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی توسط کشور ایتالیا ساخته و سر تا سر جهان از طرفداران زیادی برخوردار است. شرکت آیس کریم Ice Cream یک برند ایتالیایی، با بیش از پنجاه سال سابقه‌ی فعالیت، در حال تولید محصولات آرایشی، بهداشتی مو و مراقبت از مو است. افراد زیادی محصولات آیس کریم را خریداری می‌کنند. چرا که هم قیمت مناسبی دارند و هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند. علاوه بر این، تمامی مواد اولیه‌ی به کار رفته در آن‌ها از ترکیبات طبیعی گرفته و ترکیب می‌شود. انواع ماسک‌های ترمیم‌کننده و شامپوهای ویژه‌ی موهای خشک و آسیب دیده از محصولات این برند به حساب می‌آیند. فروشگاه آرش بیوتی همه روزه به صورت آنلاین و حضوری آماده ارائه‌ی محصولات به شما مشتریان عزیز است.

مشخصات فنی :
برند

آیس کریم

کشور سازنده

ایتالیا

حجم

150 میل

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “اکسیدان آیس کریم 6% 150 میل Ice Cream”

شما شاید این را هم دوست داشته باشید