از چه سنی کرم ضد چروک استفاده کنیم؟

کرم ضد چروک

از چه سنی کرم ضد چروک استفاده کنیم؟

کرم ضد چروک چیست

کرم ضد چروک محصولی است که می‌تواند در سنین مشخص به کار برده شود تا چین و چروک و افتادگی پوست را به حداقل برساند. امروزه انواع کرم‌های درمانی صورت توسط برندهای معتبر تولید و به فروش می‌رسد. نکته قابل توجه در مورد کرم ضد چروک این است که از 30 سال به بالا، برای هر دهه از زندگی تولید می‌گردد. بنابراین برای سنین 30، 40 و 50 باید کرم ضد چروک مناسبی انتخاب و خریداری نمود. با بالا رفتن سن، پوست ما به خوبی خود را هیدراته، تغذیه و محافظت نمی‌کند. روند بازسازی سلول‌های پوست ما کند می‌شود، به این معنی که پوست ما ممکن است استحکام خود را از دست بدهد و اولین علائم پیری ظاهر شود. در حالی که نمی‌توانیم روند پیری را متوقف کنیم، استفاده از محصولات پوستی مناسب در اوایل دهه بیست سالگی می‌تواند به کاهش ظاهر خطوط ریز، چین و چروک و لکه‌های پیری کمک کند. در سنین بالاتر نیز کرم ضد چروک است که به کمک شما می‌آید.

پوست ما با افزایش سن تغییر می‌کند و حتی با داشتن بهترین ژن‌ها، پیری برای همه ما اتفاق می‌افتد. علائم قابل مشاهده پیری پوست توسط ترکیبی از عوامل ایجاد می‌شود که برخی از آنها مانند ژنتیک را نمی‌توانیم کنترل کنیم، اما برخی دیگر مانند نحوه مراقبت از پوست خود قابل کنترل هستند. در واقع، مطالعات مختلف نشان داده که عادات و روتین مراقبت از پوست نقش مهمتری نسبت به ژنتیک در مقابله با علائم پیری دارند. این بدان معنی است که کارهای زیادی می‌توانید برای مراقبت از پوست خود انجام دهید.

مراقبت‌های پوستی در دهه 20 سالگی

اگرچه مراقبت مناسب از پوست ممکن است بزرگترین اولویت شما در دهه بیست زندگی شما نباشد، اما این را بدانید که در این پوست شما شروع به از دست دادن یکپارچگی کلاژن می‌کند. همین موضوع بر استحکام پوست شما تأثیر گذار است. ممکن است پوست در حال حاضر عالی به نظر برسد، اما به این معنی نیست که مراحل ضروری را در روتین مراقبت از پوست خود نادیده بگیرید. هیدراته و مرطوب نگه داشتن پوست برای کمک به حفظ عملکرد محافظتی و حفظ ظاهری سالم، موضوعات اصلی هستند. در این سن کاربرد کرم ضد چروک نیازی نیست و توصیه نمی‌شود.

مراقبت‌های پوستی در دهه 30 سالگی

این دهه می‌تواند برای سلامت پوست شما حیاتی باشد. همانطور که هوشیار شدن بعد از عمل جراحی ممکن است سخت‌ باشد، عوامل محیطی متجاوز مانند اشعه ماوراء بنفش و آلودگی نیز می‌توانند بر ظاهر پوست شما تأثیر بگذارند. گردش سلولی پوست شما شاید تحت تأثیر قرار گیرد، به این معنی که سلول‌های مرده روی سطح جمع شوند و پوست شما را کدر و خسته نشان دهند. سطح اسید هیالورونیک در پوست شما نیز به طور طبیعی کاهش می‌یابد، به خصوص در لایه اپیدرم (لایه بیرونی پوست) و پوست شما توانایی طبیعی خود را برای حفظ سطح خوبی از هیدراتاسیون از دست می‌دهد. برای مبارزه با این مشکل، کرم ضد چروک 30 سال نیز تولید می‌شود.

مراقبت‌های پوستی در دهه 40 سالگی

40 سالگی به بعد زمانی است که چین و چروک‌ها به طور دائم ایجاد می‌شوند زیرا سلول‌های شما قادر نیستند به خوبی از آسیب‌های ناشی از عوامل خارجی بهبود یابند. تولید الاستین و کلاژن بدن شما کند شده است، بنابراین تولید کلاژن پوست شما نیاز به تقویت دارد. شما می‌توانید با خرید کرم ضد چروک مناسب به تقویت پوست خود بپردازید. همچنین پوست در دهه چهل ما کمتر هیدراته می‌شود و بسته به نوع پوست شما، این زمان، فرصت مناسبی برای اضافه کردن کرم‌های مرطوب‌کننده با مواد فعال در برنامه روزانه‌تان است تا پوست قوی و درخشان بماند. لوسیون مرطوب کننده دراماتیکالی دیفرنت(۱.۲)کلینیک یکی محصولات بسیار باکیفیت فروشگاه آرش بیوتی است که با خرید و کاربرد آن به طور چشمگیری شاهد تغییر پوست خود خواهید بود.

مراقبت‌های پوستی در دهه 50 سالگی

پوست جوان دهه سی و چهل شما می‌تواند با افزایش سن نازک‌تر، خشک‌تر و کمتر کشیده شود. نه تنها خطوط روی صورت، گردن و بالای سینه عمیق‌تر می‌شوند، بلکه ممکن است پوست شما حجم خود را از دست بدهد. یائسگی همچنین تأثیر جدی بر روی درخشش و شادابی پوست دارد، زیرا پوست شما مقدار قابل توجهی از کلاژن و رطوبت خود را از دست می‌دهد. استفاده از سرم‌ آبرسان، کرم روز، کرم شب و کرم ضد چروک می‌تواند به هدف قرار دادن تعدادی از علائم پیری کمک کند.

کرم ضد چروک

بنابراین، بهترین زمان برای شروع استفاده از کرم ضد چروک چه زمانی است؟

در مجموع هیچ وقت برای شروع مراقبت مناسب از پوست دیر نیست. از آنجایی که ناحیه ظریف اطراف چشم شما معمولاً اولین نقطه‌ای است که علائم پیری را نشان می‌دهد، اگر بهترین کرم ضد چروک دور چشم را برای خود پیدا کنید، پشیمان نخواهید شد. به دنبال سرم‌هایی با اسید هیالورونیک آبرسان باشید تا ظاهر سیاه و پف را کاهش دهد. با این حال، استفاده از بهترین کرم ضد چروک و بهترین سرم ضد چروک، اگر از SPF نیز استفاده نکنید، به دلیل آسیب‌هایی که خورشید به پوست وارد می‌کند فایده‌ای ندارد. خوشبختانه، با استفاده از مرطوب‌کننده‌ها و حتی محصولات مراقبت از لب که دارای محافظت گسترده با SPF 30 و SPF 50 هستند، اکنون می‌توانید SPF مناسبی را برای خود پیدا کنید. فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی با ارائه بهترین کرم ضد چروک خارجی و ایرانی، مشکلات شما را برطرف خواهد نمود.