از کجا بفهمیم رژ لب سرب دارد؟

آیا رژ لب سرب دارد؟

از کجا بفهمیم رژ لب سرب دارد؟

آیا می‌دانید رژ لب سرب دارد یا نه؟ آیا سرب موجود در رژ لب خطرناک است؟ از کجا بفهمیم رژ لب سرب دارد؟ آیا رژ لب بدون سرب وجود دارد؟ شاید شما به دنبال روش تشخیص سرب در رژ لب باشید و راجع به آن هم کم و بیش شنیده باشید. ما در این مقاله سعی داریم تا موضوع سرب موجود در انواع رژ لب را یکبار برای همیشه حل کنیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم به دنبال اجتناب از مواد بالقوه مضر در آرایش هستند و برای یافتن لوازم آرایشی ایمن برای بدن از طرز فکر زیبایی پاک استفاده می‌کنند. استفاده از لاک ناخن غیر سمی و رنگ موی فاقد آمونیاک در حال افزایش است، بنابراین منطقی است که مردم نگران سطح سرب در رژلب باشند.

چرا رژ لب سرب دارد؟ به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA)، سرب یک عنصر طبیعی است که به مقدار کمی در پوسته زمین یافت می‌شود. در حالی که کاربردهای مفیدی دارد، می‌تواند برای انسان و حیوانات سمی باشد و اثراتی بر سلامتی بگذارد. بیرنور آرال، مدیر آزمایشگاه علوم بهداشت، زیبایی و محیط زیست مؤسسه Good Housekeeping، می‌گوید: در وهله اول چرا رژلب‌ها حاوی سرب هستند، “این طور نیست که شرکت‌های آرایشی عمداً سرب را در محصول قرار دهند. سرب می‌تواند به عنوان یک آلاینده طبیعی رنگدانه‌های مورد استفاده در فرمول رژلب وارد شود. به همین دلیل است که هرگز سرب را به عنوان یک عنصر ذکر شده در برچسب محصول پیدا نخواهید کرد.”

آیا رژ لب سرب دارد؟

FDA در مورد سرب در لوازم آرایشی چه می‌گوید؟

به طور معمول، محصولات آرایشی و بیشتر مواد مورد استفاده در لوازم آرایشی نیازی به تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) قبل از ورود به قفسه‌های فروشگاه را ندارند. با این حال، FDA مواد افزودنی رنگ را تنظیم می‌کند، به این معنی که آنها قبل از استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین داروها، غذاها، وسایل پزشکی و محصولات حیوانی نیاز به تأیید دارند. بنابراین، FDA با پیش نویس راهنمایی برای صنعت آرایشی و بهداشتی، حداکثر سطح سرب را به 10ppm (قسمت در میلیون) در آرایش محدود کرده است. به طور کلی، FDA دریافته است که “سطح سرب در رژ لب یک نگرانی عمده برای سلامتی نیست.” به گفته رومانوفسکی و شولر، در حالی که قرار گرفتن در معرض سرب باید به حداقل برسد، سطوح سرب در رژلب جای نگرانی نیست.

انواع رژ لب در فروشگاه آرش بیوتی

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی آرش بیوتی با ارائه بهترین رژ لب یا کیفیت و استانداردهای تأیید شده، همیشه اول سلامتی و رضایت مشتری را در نظر می‌گیرد. در فروشگاه آرش بیوتی برندهای دوسه مانند رژ لب جامد فیوژن دوسه، کاپریس، دبورا، مک و دیگر برندهای معتبر عرضه می‌شود.