بهترین کرم ضدآفتاب برای انواع پوست کدام است؟

بهترین کرم ضدآفتاب برای انواع پوست کدام است؟

کرم ضد آفتاب چیست؟

کرم ضدآفتاب محافظی است که پوست را در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) محافظت می‌کند. دو نوع اشعه ماورا بنفش وجود دارد، اشعه UVA که موجب پیری پوست و اشعه UVB باعث آفتاب سوختگی می‌شوند. ضد آفتاب یک داروی بدون نسخه است، با خرید کرم ضدآفتاب با کیفیت می‌توانید پوستتان را در برابر اشعه های مضر در امان نگه دارید. کرم‌های ضدآفتاب به صورت لوسیون، اسپری، ژل و یا داروهای موضعی وجود دارد. این کرم ها با فرمولاسیون‌های مختلفی تهیه و در قیمت های مناسب به خریداران عرضه می‌شوند. با خرید کرم ضدآفتاب با کیفیت و مصرف درست و به موقع آن می‌توانید مانع اشعه فرابنفش آفتاب و اثرات منفی آن برپوست شوید.

کرم ضد آفتاب یکی از مهم ترین محصولات آرایشی و بهداشتی است. در خرید کرم ضد آفتاب باید دقت کنید که اس پی اف و فرمولاسیون آن منطبق با نیاز شما باشد. همه افراد در طول روز برای مراقبت از بهداشت پوست و کاهش خسارت به بافت پوست در برابر تشعشع آفتاب می‌بایست از کرم ضدآفتاب استفاده کنند. ضدآفتاب‌ها به عنوان قوی‌ترین کرم‌های ضدپیری پوست هستند و از عوامل اصلی چین‌وچروک و لک برروی پوست جلوگیری می‌کنند. با خرید کرم ضدآفتاب متناسب با نیاز پوست میتوانید تاحدودی از مشکلات پوستی جلوگیری نمایید. با استفاده از کرم ضدآفتاب باکیفیت شادابی را به پوستتان هدیه دهید. فروشگاه آرش بیوتی ارایه دهنده انواع کرم ضدآفتاب با بهترین کیفیت و قیمت است که می توانید به صورت حضوری و آنلاین خرید نمایید.

خرید بهتترین و باکیفیت ترین کرم ضدآفتاب

چه زمانی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد؟

استفاده از ضدآفتاب ها فقط مختص به تابستان نیست. در فصول سرد سال نیز مضرات نور آفتاب و آفتاب سوختگی بر روی پوست صورت و بدن تاثیرگذارند. در فصل زمستان برف بیشتر از 80% اشعه‌های ماوراء بنفش را منعکس کرده و مضرات این پرتوها را بر پوست دو برابر می‌کند. با خرید کرم ضدآفتاب متناسب بانیاز پوست می‌توانید سدی در مقابل این تشعشع قرار دهید و از پوستتان محافظت کنید. همانطور که میدانید با خشکی پوست در هوای سرد، مضرات پرتوهای خورشیدی نیز بیشتر خواهد شد به همین دلیل خرید و استفاده از ضدآفتابی که در فرمولاسیون آن روغن های طبیعی بکار رفته است،  منجر به حفاظت بیشتر از پوست خواهد شد.

همه‌ی افراد بالای۶ ماه باید به صورت روزانه از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنند. حتی افرادی که در فضای بسته هستند. در معرض پرتو‌های خورشید قرار می‌گیرند که با خرید ضدآفتاب در امان خواهند بود. استفاده مناسب از ضدآفتاب‌ های باکیفیت یک امر ضروری است، زیرا توانایی آنها برای محافظت در برابر پیری پوست، برنزه شدن و ملانوم‌ها اثبات شده است.

خرید بهتترین و باکیفیت ترین کرم ضدآفتاب

اس پی اف ( SPF ) در کرم ضد آفتاب  به چه معناست؟

بر روی جعبه کرم ضد آفتاب واژه اس پی اف در واقع SPF مخفف عنوان انگلیسی sun protection factor به معنای عوامل محافظت از خورشید است. کرم‌های ضدآفتابی که SPF 30 دارند تا 97 درصد اشعه‌های مضر را دفع می‌کنند. ضدآفتابهای SPF 50 تا 98 درصد از اشعه‌های مضر آفتاب جلوگیری می‌کنند. انتخاب و استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 30  برای پوست خریدی ایده آل است. بهترین کرم ضد آفتاب،‌ کرمی است که در عین مات بودن، فاقد چربی  و پارابن بوده و قابلیت مرطوب کنندگی  خوبی داشته باشد، لایه لایه نشود و دوام و ماندگاری مطلوبی برای  پوست شما به ارمغان بیاورد. برخی از کرم های ضد آفتاب، ضد آب هستند. شما میتوانید از این نوع کرم های ضدآفتاب هنگام ورزش استفاده کنید. البته توجه داشته باشید، که کرم های ضد آفتاب ضد آب را هم باید پس از مدتی تجدید کنید.

بهتر است هر دو ساعت یکبار کرم ضدآفتابتان را تمدید کنید. SPF30 معمولا برای یک کرم ضد آفتاب، گزینه‌ای ایده آل برای انواع پوست است. در خرید کرم ضد آفتاب باید به این نکته توجه داشته باشید که اس پی اف آن منطبق با نیاز شما باشد. هنگام خرید کرم ضد آفتاب، به کلمه broad spectrum که روی جعبه ضد آفتاب درج شده است دقت کنید این عبارت نشان می دهد که کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب، پوست های خشک و مختلط مفید است و از پوست در برابر اشعه UVA-UVB حفاظت می کند.

خرید بهترین ضدافتاب

نکات مهم درخرید و استفاده از کرم ضد آفتاب

  • باید توجه داشته باشید زمانی که مدت طولانی در معرض آفتاب قرار دارید، ضدآفتاب را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید تا بهترین اثر را روی پوست بگذارد.
  • هنگامی که ضدآفتاب را روی پوست خود میزنید 15 دقیقه تا نیم ساعت طول می‌کشد تا اثرگذاری مناسب داشته باشد. سعی کنید 15 تا نیم ساعت قبل از خروج از منزل کرم را استفاده کنید.
  • باید مقدار زیادی کرم ضدآفتاب روی پوست خود بزنید تا اثر مناسبی داشته باشد.حداکثر میزان آن به اندازه ی انگشت اشاره تا حفاظت خوبی از پوست داشته باشد.
  • هنگام خرید توجه کنید که ضدآفتاب های حاوی الکل را خریداری نکنید. زیرا ماندگاری بسیار کمی روی پوست دارند.
  • ضدآفتاب هایی را که که SPFکمتر از 15 دارند را استفاده نکنید و سعی کنید از ضدآفتاب هایی با SPF30 را به هنگام خرید انتخاب نمایید.

فروشگاه آرش بیوتی با مشاورین مجرب خود به خوبی شما را در خرید کرم ضدآفتاب، متناسب با نیاز پوستیتان راهنمایی و نکات لازم برای استفاده را هنگام خرید برایتان بازگو می‌کنند پس با خیال راحت می توانید از فروشگاه آرش بیوتی خرید کنید و پوستی شاداب و لطیف به خود هدیه دهید.

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

افرادی که پوستی چرب و براق دارند باید کرم ضدآفتابی که SPF آن ها مبتنی بر آب باشد استفاده کنند. این نوع ضدآفتاب ها حالتی خشکی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و با دارا بودن فرمولاسیون خاص، باعث ایجاد حس خنکی بر روی پوست می‌شوند. پیشنهاد آرش بیوتی برای این گونه افراد استفاده از ضدآفتاب الارو است که تنوع رنگی بالایی دارد. انواع تناژ رنگ این محصول در فروشگاه آرش بیوتی موجود است. با مراجعه به فروشگاه و یا از طریق سایت و اینستاگرام آرش بیوتی قابل خرید و سفارش است. کرم ضدآفتاب الارو فاقد چربی بوده و برای انواع پوست‌ها، بخصوص پوست چرب مناسب است. این کرم به خاطر ماندگاری بالایی دارد و به خوبی تمامی لک های پوست را نیز پوشش می‌دهد.

خرید بهترین ضدافتاب

بهترین کرم ضدآفتاب برای پوست خشک

افرادی که دارای چنین پوستی هستند، باید از کرم ضد آفتابی استفاده کنند که در آن مرطوب کننده‌هایی مانند سیلیکون، لانولین و روغن به کار رفته باشد. برای افرادی که پوست خشکی دارند پیشنهاد می‌کنیم، محصولی را که خریداری می‌کنند SPF 30 و یا بیشتر داشته باشد و در آن از مرطوب کننده‌ ها استفاده شود. خرید کرم ضد آفتاب فتودرم مکس بایودرما انتخابی ایده آل برای اینگونه افراد است.

بهترین کرم ضدآفتاب برای انواع پوست

افرادی که دارای پوستی مختلط هستند یعنی در ناحیه‌ای از پوست صورت، خشکی و در ناحیه دیگر مانند بینی و یا گونه‌ها، پوستی چرب دارند. این چنین افراد بهتر است از ضد آفتاب‌هایی مناسب برای پوست مختلط یا فاقد چربی، استفاده نمایند. برای خشک صورت، که دچار التهاب و حساسیت می‌شوند، بهتر است که از یک کرم مرطوب کننده در آن نواحی استفاده کنند و بعد کرم ضد آفتاب مخصوص پوست مختلط را استفاده نمایند. در صورت داشتن پوستی حساس یا آکنه دار، بهتر است از ضد آفتاب‌هایی استفاده کنید، که دارای فیلتر UVB باشد. این فیلتر نسبت به UVA، سبکتر بوده و همچنین فاقد چربی است. ضدآفتاب لنسون، بیزانس انتخابی ایده آل برای اینگونه افراد است. فروشگاه آرش بیوتی مرجع خوبی برای خرید انواع محصولات آرایشی است با خیال آسوده خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.