دکلره کردن مو در خانه چگونه است

دکلره کردن مو در خانه چگونه است

دکلره کردن مو در خانه چگونه است

دکلره کردن مو در خانه چگونه است

اگر شما تصمیم گرفته‌اید موهای خود را دکلره کنید و در حال حاضر با توجه به همه گیری بیماری کرونا، نمی‌توانید به آرایشگاه بروید در خانه دست به کار شوید. بنابراین به جای آن از گوگل کمک گرفته و دکلره کردن مو در خانه را جستجو کنید. با این حال، قبل از هر چیز نکته‌ای هست که باید بدانید. در زمان‌های عادی، ما اصرار داریم که برای دکلره موها به یک متخصص حرفه‌ای مراجعه کنید. حرفه‌ای‌ها برای این موضوع روش‌های محرمانه‌ای آموخته‌اند، همچنین از تجهیزات فوق العاده‌ای برخوردار هستند که درخشان‌ترین رنگ مو را برای شما به ارمغان می‌آورند. یک متخصص کار بلد، محصولات و روتین مراقبت از مو مناسب بافت موهای شما را می‌شناسد و به شما توصیه می‌کند که چگونه موهای دکلره شده خود را رنگساژ کنید تا نارنجی یا زرد نشود.

دکلره کردن مو در خانه نیز نیاز به پیروی از اصولی دارد. کاربرد نادرست دکلره، مو و پوست سر را می‌سوزاند و اگر مقدار پودر دکلره و اکسیدان به اندازه مناسب ترکیب نشود، می‌تواند باعث ریزش مو نیز گردد. در اینجا برای دکلره کردن مو در خانه، آموزش دکلره در خانه را برای شما مرحله به مرحله ذکر نموده‌ایم. اگر به دنبال بهترین مواد برای دکلره مو هستید، پیشنهاد آرش بیوتی به شما دکلره سی دی سی CDC است. قیمت دکلره سی دی سی نسبت به مقدار و کیفیت آن بسیار بسیار به صرفه است و ترکیبات آن به گونه‌ای است که سلامت موهای شما را تضمین می‌کند.

دکلره کردن مو در خانه چگونه است

اشتباهات رایج در دکلره مو

در اینجا به سه مشکل اصلی دکلره کردن مو در خانه می‌پردازیم:

1. شروع با محصول اشتباه: انواع مو به انواع محصولات با ترکیبات مخصوص نیاز دارد. آنچه برای هم اتاقی شما مناسب است شاید با موهای شما سازگار نباشد.

2. نداشتن ابزار مناسب کار: اگر شما تجهیزات مناسب کار برای دکلره کردن مو در خانه را نداشته باشید و یا کسی نباشد که به شما کمک کند، کار دکلره موهایتان بسیار دشوارتر خواهد بود.

3. زمانبندی نامناسب: دکلره کردن مو در خانه مانند پختن پاستا است. چه زیاد از حد پخته شود یا کمتر، نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت. برای نتیجه مناسب باید به سرعت کار کنید. در غیر اینصورت موهای شما به صورت لکه دار دکلره خواهد شد.

لوازم مورد نیاز برای دکلره کردن مو در خانه

یک متخصص رنگ مو حرفه‌ای هرگز 100 درصد نمی‌داند که برای تکمیل فرآیند به چه محصولاتی نیاز است. آنها یک انبار کامل از محصولات را در دست دارند. بنابراین می‌توان گفت که این موضوع یکی از مشکلات دکلره مو در خانه است. با این وجود، در اینجا لیست خرید شما برای انجام این کار آمده است:

1. دکلره مایع یا پودر به علاوه اکسیدان

معمولاً اکسیدان شامل 6%، 9% و 12% است. هرچه موهای شما تیره‌تر باشد به اکسیدان درصد بیشتری نیاز دارید. اما هرچه درصد اکسیدان زیاد شود، برای مو نیز خطرناک‌تر و آسیب رسان‌تر است. تیره‌ترین موها به اکسیدان 12% احتیاج دارند. بسیار مراقب باشید که طولانی مدت روی موها باقی نماند، در غیر این صورت با تکه‌های کنده شده مو مواجه خواهید شد. بهترین کار این است که برای دکلره کردن مو در خانه از اکسیدان 12 درصد استفاده نکنید.

2.رنگساژ

رنگساژ بسیار مهم است و تا زمانی که پایه دکلره آن به طور مناسب روشن نشده باشد، هرگز نمی‌دانید دقیقاً به چه رنگساژی نیاز دارید.

3. پیشبند رنگ

پیشبند رنگ برای جلوگیری از کثیف شدن لباس استفاده می‌شود. برای اینکه دکلره باعث سفید شدن رنگ لباس شده و لباس دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

4. قلمو رنگ، کاسه رنگ، دستکش و کلاه رنگ

در برخی از کیت‌های رنگ مو تمامی این محصولات موجود است و نیاز به تهیه نخواهید داشت.

5. شانه بزرگ و شانه تقسیم بندی مو

ابتدا باید موها را تقسیم بندی کنید تا رنگ کردن موها راحت‌تر انجام شود. برای اینکار، شانه‌های تقسیم بندی مناسب است.

6. شامپو و نرم کننده مناسب

شما حتما شامپو و نرم کننده مناسب را دارید. بنابراین، در حین کار از آن‌ها استفاده خواهید کرد.

7. شامپوهای رنگساژ

شامپوهای رنگساژ از محصولات ضروری بعد از دکلره مو است. شما بعد از چندین هفته حتما به رنگساژ مجدد نیاز پیدا خواهید کرد.

8. شامپو فری سولفات

شامپو فری سولفات یک یا دو بار در هفته باید استفاده شود.

دکلره کردن مو در خانه چگونه است

دستور عمل کاربرد مواد

خواندن دستورعمل‌های خاص در مورد هر محصولی که خریداری می‌کنید ضروری است. در اینجا هیچ توصیه استانداردی وجود ندارد که برای انواع محصولات صدق کند. برای دکلره کردن مو در خانه اصول اصلی را رعایت کنید. ابتدا دکلره و اکسیدان را با هم مخلوط کنید. مواد را به طور مساوی به موها بزنید. برای اینکار از شانه تقسیم بندی استفاده کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا موهایی را که دکلره کرده‌اید و آنچه را که نکرده‌اید، کنترل کنید. (این امر برای موهای متوسط و بلندتر ضروری است. همچنین ممکن است به گیره‌هایی برای کشیدن موها به پهلو در حالی که به ریشه می‌رسید نیاز داشته باشد.) موها را با کلاه رنگ پوشانده و طبق مدت ذکر شده در دستور عمل زمان لازم دارید. سپس موها را شسته و از نرم کننده استفاده کنید. اجازه دهید موها کمی خشک شوند. مرحله بعد رنگساژ مو است، با توجه به پایه دکلره موها رنگساژ مناسب را روی موها بزنید. به مرور زمان وقتی که رنگ موها کدر شد، از شامپو و نرم کننده رنگساژ بنفش استفاده کنید. شما نباید موهای خود را به دفعات شستشو دهید یا حالت دهید، زیرا مواد موجود در شامپو عادی رنگ موهای تازه دکلره شده را تغییر می‌دهد. محصولات بنفش به شما کمک می‌کند همه چیز را به حالت ایده‌آل خود برگردانید. شامپو میراکل کالر سیلور آلترگو از شامپو رنگساژهای باکیفیت فروشگاه آرش است.

در مواقع ضروری از شامپوی معمولی بدون سولفات استفاده کنید، ما به شما شامپو کراتینه بدون سولفات ولیس را پیشنهاد می‌کنیم (رنگ بنفش فقط برای رنگساژ مو است) و نرم کننده نرمال را کنار بگذارید. موهای شما بعد از دکلره به شدت به مواد مغذی نیاز دارند، اما نرم کننده به سرعت رنگ مو شما را در خود حل می‌کند. پس ماسک مو مناسب را هرگز فراموش نکنید. ماسک مو میراژ ۰۰۲ تقویت کننده سی دی سی بسیار مناسب موهای دکلره شده است.

نکات حرفه‌ای که باید در ذهن داشته باشید

1. برای دکلره کردن موها بهتر است در روشنایی روز اینکار را انجام دهید. زیرا میزان روشن شدن موها بهتر دیده می‌شود.

2. بهترین پایه رنگ دکلره زرد کمرنگ است. بهتر است از فرد دیگری بخواهید همزمان موهای شما را چک کند، زیرا به تنهایی از عهده این کار برنخواهید آمد.

3. گاهی اوقات می‌توانید مجدد از دکلره استفاده کنید. اگر موها آسیب جدی نبینند، می‌توان از روشن کننده استفاده کرد. بهتر است کم کم موهای خود را روشن کنید تا آسیب نبیند و نسوزد.

دکلره مو در خانه