هایلایت و کانتورینگ برای تازه کارها

هایلایت و کانتورینگ برای تازه کارها

هایلایت و کانتورینگ برای تازه کارها

هایلایت و کانتورینگ

هایلایت و کانتورینگ بزرگ‌ترین هیجان برای طرفداران زیبایی در سراسر جهان بوده است. دنیای آرایش مدت‌ها است که این روش را می‌شناسد، اما تا زمانی که افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان شروع به به اشتراک گذاشتن نکات زیبایی خود از طریق رسانه‌های اجتماعی کردند، این روش محبوب نبود. اکنون انواع لوازم هایلایت و کانتورینگ اعم از انواع پالت‌های پودری، کرمی و مایع در فروشگاه‌های آرایشی موجود و به فروش می‌رسد. بنابراین می‌توان گفت که خرید هایلایتر و کانتور برای تمام افراد، امری واجب محسوب می‌شود. با کمک این لوازم نه تنها می‌توان نواحی صورت را برجسته نمود، بلکه ایرادهای اجزای صورت را نیز پوشاند. امروز، شما یاد خواهید گرفت که چگونه نقاط صورت را برجسته و کانتور کنید تا به ظاهری بی‌عیب و نقص برسید!

هایلایت و کانتورینگ برای تازه کارها

لوازم مورد نیاز هایلایت و کانتورینگ

1.لوازم مورد نیاز برای هایلایت و کانتورینگ عبارت‌اند از: کانسیلر/ کرم پودر/ پنکیک صورت (1-2 درجه روشن‌تر، 1-2 درجه تیره‌تر از رنگ پوست)

2. اسفنج یا براش آرایشی برای پخش کردن مواد

3. هایلایتر/ روشن کننده

4. *اختیاری: پودر فیکس مات/ اسپری تنظیم کننده

مرحله اول هایلایت و کانتورینگ: فرم صورت شما چگونه است؟

تعیین فرم صورت اولین و مهمترین مرحله هنگام هایلایت و کانتورینگ است. برای هر شکل صورت، محل هایلایت و کانتور کمی متفاوت است. شش شکل صورت وجود دارد که باید در نظر بگیرید: بیضی، کشیده، گرد، مربع، قلب و الماس. به تصویر ارائه شده نگاه کنید تا به شما کمک کند شکل صورت خود را مشخص کنید.

هایلایت و کانتورینگ برای تازه کارها

مرحله دوم: کانتورینگ را آغاز کنید

هنگام کانتورینگ، می‌توانید از محصولات زیرسازی، کرمی یا پودری کمک بگیرید. حتی ترکیب هر سه آن‌ها کاربردی است، همه چیز به شما بستگی دارد. برای اطمینان یک کانسیلر یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ پوستتان و همچنین کانسیلر دیگری یک تا دو درجه تیره‌تر از رنگ پوستتان انتخاب کنید. کانسیلر روشن‌تر را در مناطقی به کار ببرید که می‌خواهید برجسته سازید یا به سادگی پنهان کنید. این نواحی برای اکثر مردم پل بینی، چانه، زیر چشم و وسط پیشانی خواهد بود.
اکنون با کاربرد کانسیلر تیره‌تر، عمق بیشتری در نواحی صورت که در نظر دارید ایجاد نمایید. کنار بینی، خط فک، گودی گونه‌ها، شقیقه‌ها و محیط پیشانی نواحی است که می‌توان به آن‌ها عمق بخشید. شما این امکان را دارید که چشم و گردن خود را نیز کانتور کنید. برای درک صحیح از قرارگیری مناسب هر محصول به تصویر مراجعه کنید.

مرحله سوم: محو کردن

این مرحله از هایلایت و کانتورینگ راحت‌ترین و در عین حال مهمترین بخش است. حال باید تمام خطوط خشنی که در مرحله قبل ایجاد کرده‌اید را با هم ترکیب کنید. با مح. کردن کانتورینگ تا حد امکان طبیعی به نظر می‌رسد. می توانید از یک براش برای محو کردن یا یک اسفنج آرایشی استفاده نمایید (بیوتی بلندر را امتحان کنید). هنگامی که تمام ترکیبات انجام شد، مطمئن شوید که آرایش خود را با یک پودر فیکس مات “ست” کنید تا آرایش شما به راحتی پاک نشود. این فقط در صورتی است که از کرم / فونداسیون برای کانتور استفاده کنید. اگر از پودر برای کانتور استفاده می کنید، نیازی به افزودن لایه دیگری از پودر فیکس ندارید.

هایلایت و کانتورینگ برای تازه کارها

مرحله چهارم: هایلایت کردن

هایلایتر شما می‌تواند هر رنگ یا سایه‌ای باشد. هایلایترها در پودرها، کرم‌ها، محصولات مایع یا پخته عرضه می‌شوند. قسمت‌هایی از صورت که به هایلایتر نیاز دارند استخوان‌های گونه، پل و نوک بینی، چانه، کمان کوپید و بالای شقیقه‌ها کنار ابروهایتان است. همچنین می‌توانید کمی فراتر رفته و گوشه‌های داخلی چشم و استخوان ابروی خود را نیز برجسته کنید. هایلایت می‌تواند جلوه‌ای درخشنده به آرایش شما ببخشد، یا به سادگی چهره شما را درخشان سازد.

مرحله پنجم: تمام

حالا می‌توانید بقیه آرایش خود را تمام کنید! با تمرین، به مرور زمان خواهید آموخت که چه چیزی برای نوع و رنگ پوست شما بهترین است. مهمترین بخش از هایلایت و کانتورینگ محو و ترکیب کردن آن‌ها بر روی صورت است. به یاد داشته باشید، محو کردن هایلایت و کانتورینگ دوست شماست! شما می‌توانید خرید کانتور و هایلایت خود را از فروشگاه آرش بیوتی، به صورت حضوری و آنلاین انجام دهید. آرایش باعث می‌گردد شما احساس اعتماد به نفس داشته باشید، بنابراین با هر ظاهری که با آن احساس راحتی می‌کنید را انتخاب نمایید.

یک نکته دیگر: کاربرد اسپری فیکساتور حرفه‌ای را هرگز دست کم نگیرید. این مرحله اختیاری است، اما کارآیی بسیار زیادی دارد. یک اسپری فیکساتور خوب به ماندگاری آرایش شما در تمام روز کمک می‌کند و همه چیز را طبیعی نگه می‌دارد.