کرم پودر چیست؟

کرم پودر چیست؟؟؟؟

کرم پودر چیست؟

کرم پودر چیست؟

خرید بهترین کرم پودر، اصلی‌ترین خرید محصولات آرایشی است. اصلی‌ترین وظیفه یک کرم‌پودر باکیفیت، کاور و پوشانندگی بالای آن است. کرم پودرها نه تنها می‌‌توانند تغییراتی در رنگ پوست شما ایجاد کنند، بلکه علاوه‌بر پوشانندگی لکه‌ها و جای جوش‌ها توانایی ایجاد پوستی یکنواخت را دارند. انتخاب کرم پودر، امری مهم در خرید آن است. چرا که اگر از بهترین محصولات آرایشی استفاده کنید، اما کرم‌پودر‌تان کیفیت مطلوب را نداشته باشد و یا متناسب با پوست‌ شما نباشد، میکاپ شما جلوه و کیفیت خاص خود را از دست خواهد داد و در نهایت حس خوبی نسبت به آرایشتان نخواهید داشت. به طور کلی کرم‌پودرها تاثیر فوق العاده‌ای در نتیجه یک آرایش را دارند. در فروشگاه آرش بیوتی انواع کرم پودر شامل مایع، جامد، موس و پودر موجود است که شما می‌توانید براساس بودجه‌ای که در نظر گرفته اید بهترین نوع آن را تهیه کنید و زیباتر شدن را به خود هدیه دهید. پس با آرش بیوتی همراه شوید تا قبل از خرید کرم پودر، انتخاب بهترین نوع آن را برای شما به طور کامل شرح دهیم.

کرم پودر چیست؟؟؟؟

انتخاب بهترین کرم پودر

کرم‌پودرها به سه دسته کلی تقسیم می شوند. کرم‌ پودرهای بر پایه آب، کرم‌پودرهای بر پایه روغن و کرم‌پودرهای برپایه سیلیکون که هرکدام از این کرم پودرها، مناسب برای پوست‌های مختلف و حتی شرایط آب وهوایی که افراد در آن زندگی می‌کنند پوشانندگی متفاوتی دارند.

به عنوان مثال، کرم پودرهایی که ترکیبات آنها بر پایه آب است بافت سبک‌تری نسبت به دیگر کرم پودرها دارند و این نوع کرم پودرها یک انتخاب ایده‌آل برای افرادیست که در پوست آنها اثری از جوش و لک دیده نمی‌شود چرا که پوشانندگی این مدل کرم پودرها در مقایسه با مدل‌های دیگر کمتر است اما در عوض نسبت به دیگر کرم‌پودرها سالم تر بوده و خاصیت آبرسانی بیشتری بر روی پوست صورت دارند. در نتیجه کرم پودرهایی که ترکیبات آنها برپایه آب است مناسب برای کسانی می‌باشند که پوستی مستعد جوش و آکنه دارند. زیرا ترکیباتی که بر پایه آب هستند علاوه بر خاصیت زیرسازی که دارند، آبرسانی پوست را برای جلوگیری از افزایش آکنه به دنبال دارند.

اگر به دنبال کرم‌پودری هستید که ماندگاری و پوشانندگی بسیار بالایی داشته باشد و حالتی مات روی پوستتان ایجاد کند، کرم پودرهایی که ترکیبات آنها برپایه سیلیکون می‌باشد انتخابی مناسب برای شما هستند. کرم‌پودرهایی که برپایه سیلیکون هستند بیشتر مورد استفاده و استقبال آرایشگران قرار می‌گیرد زیرا سیلیکون به کار رفته در آن‌ها باعث جلوگیری از تعریق صورت و خروج رطوبت از روی پوست می‌شود و درنتیجه پوستی مخملی و ابریشمی برای شما به ارمغان می‌آورد.

کرم‌پودرهای بر پایه روغن، از موادی مانند گلیسیرین که خاصیت نرم‌کنندگی بسیار بالایی دارند ساخته شده‌اند. ترکیبات این مدل کرم پودر، باعث ایجاد یک لایه ضخیم‌تر از کرم پودرهای بر پایه آب بر روی پوست می‌شود و به خوبی جای لک و جوش‌های موجود در پوست را پوشش می‌دهد.کرم پودرهایی که ترکیبات آنها بر پایه روغن است مناسب برای پوست های خشک می‌باشند، زیرا به خوبی پوست را آبرسانی نموده و رطوبت و چربی مورد نیاز آن را برای جلوگیری از خشک شدن بیش از حد پوست را تامین می‌کند.

انتخاب بهترین مارک کرم پودر با قیمت مناسب

انتخاب مارک خوب نقش بسیار زیادی در کیفیت آرایش شما دارد. برای خرید محصولات آرایشی بهتر است به سراغ برند و مارک های خوب و با سابقه‌ای بروید که کیفیت محصولاتشان تضمین شده باشد. برندهای بسیاری در زمینه تولید کرم پودر فعالیت می‌کنند که در این مقاله شما را با بهترین نوع از کرم پودرها از نظر اقتصادی و کیفیت بسیار بالا به شما عزیزان معرفی می‌نماییم.

کرم پودر نوبا مور

کرم پودر نوبا مور دارای رنگبندی متنوعی بوده و برای انواع پوست مناسب است. کرم پودر ایتالیایی نوبا دارای فرمولاسیون ضد‌آب است و ماندگاری بالایی دارد. کرم پودر نوبا با بافت کرمی و سبک خود قابلیت پوشش‌دهی یکدستی دارد و عیوب صورت را می‌پوشاند و حس لطافت بر پوست شما ایجاد می‌کند. یک ویژگی بسیار مهم کرم پودر نوبا مور، گیاهی بودن آن است که خیال شما را از بابت ترکیبات شیمیایی مضر در محصولات آرایشی راحت می‌کند. کرم پودر نوبا مور فاقد چربی، پارابن و مواد نگهدارنده بوده و در عوض حاوی ترکیبات مفیدی مانند روغن جوجوبا است که تسکین دهنده و نرم کننده پوست می‌باشد. فرمولاسیون کرم پودر نوبا بلک به گونه‌ای است که همه افراد با انواع پوست می‌توانند از آن استفاده کنند. مزیت دیگر آن میزان پوشانندگی بسیار بالای آن است. پس برای خرید کرم پودر NOUBA نوبامور جای شک و تردید نیست. کرم پودر نوبا ۸۵ از رنگ‌های بسیار پرطرفدار کرم پودر نوبا بلک است. البته تمامی رنگ‌های کرم پودر نوبامور منحصر به فرد است و همه در فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی نمایندگی کرم پودر نوبا ارائه می‌شوند. فروشگاه آرش بیوتی مرجع خوبی برای تهیه محصولات نوبا است. با خیال آسوده خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید.

کرم پودر چیست؟؟؟؟

کرم پودر ۲۴ ساعته دبورا

کرم پودر ۲۴ ساعته دبورا دارای ویژگی مرطوب کنندگی و رطوبت بخشی اولیه به پوست است. کرم پودر ایتالیایی دبورا 24 ساعته Perfect از جمله کرم‌های آرایشی است که نظر بسیاری از افراد از جمله خانم‌های خوش سلیقه، کارشناسان و متخصصین پوست و مو را جلب کرده است. کرم پودر 24 ساعته Perfect دبورا می‌تواند تا حد بالایی سبب پوشانندگی جوش، آکنه، لک و مشکلات پوست صورت شما شود. کرم پودر دبورا با ماندگاری فوق العاده بالا، جلوه‌ای زیبا، مات و جذاب به پوست شما می‌بخشد و مناسب برای هر نوع پوست است. کرم پودر 24 ساعته دبورا فاقد اسانس و پارابن و ضد حساسیت است و جزو بهترین کرم پودر های موجود در بازار محسوب می‌شود. کرم پودر دبورا 03 مدل 24ORE PERFECT از رنگ‌های پرطرفدار این مدل از کرم پودر دبورا، کرم پودر 24 ساعته دبورا است و می‌توانید آن را از فروشگاه آرش بیوتی خریداری نمایید.

DEBORAH FONDOTINTA 24ORE PERFECT

کرم پودر مات منهتن

کرم پودر مات منهتن MANHATTAN جلوه‌ای مات و مخملی داد و انتخابی ایده‌آل برای افرادیست که پوست چرب و مختلط دارند. فرمولاسیون کرم پودر منهتن تیوپی حاوی ترکیبات میکرو پودری است که بدون ایجاد درخشندگی، جلوه‌ای کاملا طبیعی برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. کرم پودر مات منهتن اصل علاوه‌بر پوششی مات تمام معایب و نواقص پوست صورت را پوشانده و جلوه‌ای طبیعی به آن می‌بخشد. بافت سبک کرم پودر مات منهتن، موجب عدم احساس سنگینی بر روی پوست و کاور مناسب با پوشش متوسط رو به بالا را سبب می‌گردد. ترکیبات کرم پودر منهتن حاوی ویتامین E بوده و جلوه‌ای طبیعی برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. کرم پودر منهتن شماره ۸۳ یکی از پرفروش‌ترین رنگ‌های کرم پودر منهتن تیوپی است.

MANHATTAN POWDER MAT MAKE UP

قیمت کرم پودرهای منهتن، نوبا و دبورا در فروشگاه اینترنتی آرش بیوتی طبق مصوبه اعلام شده توسط شرکت عرضه می‌گردد. بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده و اطمینان از اصل بودن کالا، آن‌ها را خریداری نمایید.