رژ لب مایع ایو سن لورن براق

رژ لب مایع ایو سن لورن براق

Yves Saint Laurent Golden Gloss Lip Gloss


تماس بگیرید

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

آخرین بروزرسانی : 7 اردیبهشت 1402

ویژگی های کلیدی محصول

  • دارای بافت شاین دار
  • با دوام بسیار زیاد
  • دارای اپلیکاتور حرفه‌ای

رژ لب مایع براق ایو سن لورن رژ لبی شاین دار و بادوام است. خرید رژ لب برای خانم‌ها بسیار جذاب است و دوست دارند انواع رژ لب با انواع رنگ را خریداری کنند. رژ لب در انواع مختلف جامد، مایع، مات و براق تولید و به فروش می‌رسد. اگر به دنبال خرید اینترنتی رژ لب ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم پالت رژ لب اتومیک رد را در نظر بگیرید. برای ماندگاری بیشتر رژ لب خود می‌توانید از پرایمر لب استفاده کنید تا دوام آرایش لب شما بیشتر شود. خرید رنگ رژ لب مناسب کاملا بستگی به رنگ پوست شما دارد. شما می‌توانید برای اینکار از مشاورین فروشگاه آرش کمک بگیرید تا رژ لب مناسب خود را خریداری نمایید. با آرش بیوتی همراه باشید تا با پالت رژ لب ایو سن لورن بیشتر آشنا شوید.

رژ لب مایع براق ایو سن لورنویژگی‌های رژ لب مایع براق ایو سن لورن

رژ لب مایع براق ایو سن لورن با شاینی بی نظیر، لب‌های شما را زیباتر نموده و بزرگتر جلو می‌دهد. این رژ لب بعد از استفاده به حالت قطرات بسیار کوچک آب در آمده و از این طریق علاوه بر زیبایی لب‌ها، بلافاصله به آن‌ها حس طراوت و شادابی می‌بخشد. رنگ‌های گیرا با ماندگاری بالا، جلوه براق و زیبای رنگ‌ها و همچنین اثر آب رسانی ده ساعته آن از دیگر ویژگی‌های بارز این رژ لب است. نوک اپلیکاتور منحصر به فرد این محصول نیز در کنار موهای نرم و کوتاه آن، امکان دستیابی به لب‌هایی با آرایش بی‌عیب و نقص را برای شما امکان پذیر می‌سازد. از دیگر محصولات می توان به رژ لب مایع رفلکتا نوبا اشاره نمود.

روش استفاده از رژ لب

ابتدا زیر سازی رژ لب خود را با استفاده از پرایمر لب انجام دهید. سپس از خط لب کمک بگیرید و خطوط اطراف لب را بکشید. کمی فراتر بروید اما نه در حدی که لب‌ها غیر‌عادی به نظر برسد. سپس از داخل لب شروع کنید و رژ لب را به اطراف لب حرکت دهید. پیشنهاد می‌کنیم که یک دستمال کاغذی در بین دو لب قرار داده و لب‌ها را به آرامی بر آن فشار دهید. با اینکار مقدار اضافی رژ لب پاک می‌گردد و ماندگاری آن را بیشتر می‌کند. همه خانم ها می خواهند از مواد تشکیل دهنده رژ لب آگاه شوند و از نبود سرب در آن مطلع شوند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله از کجا بفهمیم رژ لب سرب دارد؟ را مطالعه کنید و یکبار برای همیشه به این موضوع پایان دهید.

درباره برند ایو سن لورن

ایو هنری دونات متیو سن لورن Yves Saint Laurent بنیان‌گذار شرکت فرانسوی ایو سن لورن در نیمه‌ی دوم قرن بیستم است. سن لورن اولین عطر زنانه خود (Y) را در سال ۱۹۶۴ طراحی کرد و پس از آن عطر YSL رایو گاش زنانه را عرضه کرد. پس از آن، طراح اولین ادکلن مردانه‌اش را نیز با نام پور هوم منتشر کرد. سن لورن اول ژوئن سال ۲۰۰۸ به علت تومور مغزی درگذشت. این کمپانی از سال ۲۰۰۲ تحت حمایت شرکت گوچی فعالیت می‌کند. فروشگاه آرش بیوتی، ارائه دهنده انواع محصولات ایو سن لورن به شما عزیزان است. با خرید محصولات آرایشی از فروشگاه آرش بیوتی، از اورجینال بودن محصول اطمینان خاطر داشته و از خرید خود لذت ببرید.

مشخصات فنی :
برند

ایو سن لورن

کشور سازنده

فرانسه

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “رژ لب مایع ایو سن لورن براق”